کد خبر: ۹۱۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۲۱۶
با ثبت بارگیری 116 دستگاه تانکر حمل قیر در یک روز رکورد بارگیری، حمل محصول و تخلیه روزانه در شرکت نفت پاسارگاد، واحد قیر سازی بندرعباس شکسته شد.

ثبت رکوردی دیگر از نفت پاسارگادبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، شرکت نفت پاسارگاد از شرکت‌های تابعه شستا با بارگیری 116 دستگاه تانکر با تناژ بیش از 2800 تن از کارخانه قیرسازی بندرعباس و تخلیه 106 دستگاه تانکر با تناژ 2600 تن در این پایانه رکورد تازه‌ای در میزان بارگیری، حمل محصول و تخلیه بار طی یک روز در کارخانه بندر عباس این شرکت را ثبت کرد.
براساس این گزارش رکورد فوق در تاریخ 18 فروردین ماه 1401 به ثبت رسیده و این میزان بارگیری، حمل محصول و تخلیه بار روزانه از زمان افتتاح این کارخانه تا کنون بی‌سابقه بوده است.
شایسته ذکر است کارخانه قیرسازی بندرعباس نفت پاسارگاد در سال 1378 تاسیس شده و در حال با ظرفیت تولید 1600 تن در روز فعال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: