کد خبر: ۹۱۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۴۲۱
سرپرست اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران از افزایش حقوق خانواده معظم شهدا و ایثارگران پس از ابلاغ ضوابط اجرایی قانون بودجه و تصویب‌نامه تعیین ضریب افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سرپرست اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران از افزایش حقوق خانواده معظم شهدا و ایثارگران پس از ابلاغ ضوابط اجرایی قانون بودجه و تصویب‌نامه تعیین ضریب افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

169589249

عباسعلی رضایی در مورد افزایش مبلغ حقوق خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: افزایش حقوق پس از ابلاغ ضوابط اجرایی قانون بودجه و همچنین تصویب‌نامه تعیین ضریب افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۱ به بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل اعمال است که هنوز صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف به انجام ضوابط قانونی است، افزود: در صورتی که اعمال افزایش حقوق در فروردین ماه میسر نباشد این افزایش در ماه‌های بعدی اعمال شده و مابه تفاوت آن از ابتدای سال نیز پرداخت خواهد شد.

رضایی در مورد میزان افزایش حقوق خانواده معظم شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: مطابق قانون افزایش حقوق این عزیزان به میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در قانون بودجه سالانه تعیین شده و جهت اعمال ابلاغ می‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: