کد خبر: ۹۱۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
تعداد بازدید: ۱۲۱۳
​مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون در افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: با همکاری دولت، افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ ماه اجرایی خواهد شد.

خبر تازه درباره افزایش حقوق مستمری‌بگیرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون در افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: با همکاری دولت، افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ ماه اجرایی خواهد شد.

در جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، قائم مقام و معاونین این سازمان و همچنین رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری مقرر شد، افزایش حقوق مستمری بگیران در اردیبهشت ماه انجام شود.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این باره گفت: «با همکاری دولت افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ ماه اجرایی خواهد شد.»

وی افزود: در مورد افزایش حقوق بازنشستگان ماده ۹۶ و ۱۱۱ مورد توجه است و بررسی کارشناسی درباره افزایش مستمری بازنشستگانی که حداقلی‌بگیر محسوب می‌شوند، بر اساس ماده ۱۱۱ قطعی شده و درباره میزان افزایش سایر سطوح نیز جلسات ادامه دارد.

موسوی تصریح کرد: رویکرد راهبردی ما این است که با همفکری شرکا و نمایندگان بازنشستگان و براساس الزامات قانونی و مقدورات سازمان، بهترین تصمیم در زمینه تحقق عدالت و صیانت از حقوق ذینفعان اتخاذ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشیسته
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
0
0
از همه تلاشگران و مدافعین افزایش حقوق بازنشستگان تامین به خصوص مدیر عامل محترم تامین تشکر میکنیم انشالله افزایش امسال که مر قانون است بدعتی باشد برای سالهای اینده
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: