کد خبر: ۹۱۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۱۸۹
ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی دیدار و در خصوص ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری این استان گفتگو کرد.

بررسی فرصت‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری شستا در آذربایجان غربیبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه ، در این دیدار ایراهیم بازیان مدیرعامل شستا با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در این استان گفت: بسیاری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان ناشناخته بوده و نیاز است با بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها زمینه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی فراهم شود.
مدیر عامل شستا توسعه و ایجاد اشتغال پایدار برایجوانان در کشور براساس ظرفیت‌های بومی هر منطقه را از اولویت‌های شستا دانست و اظهار داشت: در روزهاى آتی هیاتی از متخصصان شستا در حوزه‌هاى مختلف صنعتی جهت بررسی ظرفیت‌ها به این استان اعزام می شوند.
وی افزود : امیدواریم حضور و سرمایه‌گذاری شستا در این استان راه را برای بنگاه‌های بزرگ اقتصادی باز ‌کند تا با سرمایه‌گذاری لازم از ظرفیت‌های منطقه در جهت توسعه و پیشرفت اقتصادی استان استفاده کنند.
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بسیار این استان در حوزه‌های مختلف صنعتی گفت: شستا و شرکت‌های تابعه آن با حضور و سرمایه‌گذاری در این استان می‌توانند ضمن ایجاد رشد اقتصادی و اشتغال پایدار، زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی را در این استان توسعه دهند
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر معضل خام فروشی و ارزش‌گذاری پایین محصولات تولیدی در استان افزود: شستا می‌تواند با ایجاد زیرساخت‌های لازم و تکمیل زنجیره ارزش و تولید استان، نقش مهم و موثری در ایحاد خودکفایی، افزایش سودآوری، رونق تولید و کاهش خام فروشی در استان ایفا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: