کد خبر: ۹۱۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۷۹۴
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: قیمت گوشت مرغ گرم در میادین میوه و تره‌بار پایتخت روند کاهشی به خود گرفته و هم اکنون این محصول با قیمت کیلویی ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان در حال عرضه است.

قیمت مرغ کاهش یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: قیمت گوشت مرغ گرم در میادین میوه و تره‌بار پایتخت روند کاهشی به خود گرفته و هم اکنون این محصول با قیمت کیلویی ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان در حال عرضه است.

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: از صبح امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین همزمان با نخستین روزهای ماه مبارک رمضان، قیمت گوشت مرغ گرم در میادین میوه و تره بار تهران، هر کیلوگرم ۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافت.

بر اساس این اطلاعیه، میادین میوه و تره بار برای عرضه گوشت منجمد گوسفندی با قیمت هر کیلوگرم ۸۵ هزار تومان و گوشت منجمد گوساله با قیمت هر کیلوگرم ۹۵ هزار تومان آمادگی دارد و به محض تحویل آن از سوی مبادی مربوطه نسبت به توزیع آن بین شهروندان اقدام می‌کند.

بیش از ۲۶۰ بازار و میدان میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: