کد خبر: ۹۱۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۷۵
پیشکسوت پرسپولیس گفت: با توجه به شرایطی که می‌بینم قطعاً پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود.

پنجعلی: پرسپولیس برای بار ششم هم قهرمان می‌شودبه گزارش خبرداغ ، محمد پنجعلی در گفت‌و‌گو با  ایلنا، درباره شرایط پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا فرا رسیدن نوروز باستانی را به همه ایرانیان و بخصوص هوادارا بیشمار باشگاه بزرگ پرسپولیس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم ششمین قهرمانی پرسپولیس را هم مانند سال‌های گذشته جشن بگیریم و خاطره خوبی را برای هواداران بسازیم و همچون سال‌های پیش یادآور شایستگی و توانایی این باشگاه بشویم.

پنجعلی عنوان کرد: خیلی از مسائل و مشکلات پرسپولیس را می‌دانم و آن را لمس کرده‌ام. باید از کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر کنم که تمام بازی‌های سال 1400 را با تمام غیرت و توان بازی کردند و با وجود آن همه مشکلاتی که داشتند و فشارهای روحی جایگاه شایسته‌ای را توانستند بدست آورند، هرچند صدرنشینی پرسپولیس بزودی اتفاق می‌افتد و لبخند شادی را به هواداران محترم هدیه می‌کنند. کادرفنی این تیم ثابت کرده قابلیت زیادی دارد. یحیی گل‌محمدی، کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی بوده و در مربیگری هم نتایج خوبی گرفته است. سایر اعضای کادر فنی هم با توجه به سال‌ها سابقه بازی در پرسپولیس، بهترین تصمیم را می‌گیرند.به آینده پرسپولیس خیلی دلگرم و خوشبین هستم و اطمینان دارم امسال هم قهرمان می‌شود.

محمد پنجعلی درواکنش به قهرمان این فصل با توجه به مدعی بودن چند تیم از لیگ برتر گفت: قطعاً پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود. تمرینات آغاز شده و تمام بچه ها مانند همیشه با انرژی مضاعف برای اولین بازی خود در سال جدید آماده می‌شوند و برای کسب 3 امتیاز به مصاف تیم خوب هوادار خواهند رفت.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: