کد خبر: ۹۱۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۲۵۶
قهرمان کشتی فرنگی برگسلان گفت: کشتی‌های حسین‌خانی را تماشا می‌کنم. ایشان هم راهنمای خوبی برای من بود و هم همیشه کمکم کردند و با من صحبت کردند به همین علت علاقه دارم کشتی های ایشان را تماشا کنم.

اذرپیرا: کشتی‌های آقای حسین‌خانی را تماشا می‌کنم/ صد در صد پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، امیرعلی آذرپیرا قهرمان کشتی آزاد در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره تمریناتش در ایام عید نوروز و مسابقات پیش رو اظهار کرد: ابتدا فرا رسیدن سال نو را به همه ایرانیان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال خوبی باشد. برای ما ایام تعطیل و اعیاد معنایی ندارد و همیشه تمرین می‌کنم. تابع تصمیم فدراسیون و مربی‌مان هستم هر مسابقه‌ای که کادر فنی صلاح بداند و بگوید من کشتی خواهم گرفت چه جام تختی باشد چه مسابقات جوانان و هر تورنمنت دیگری باشد.

 

او در واکنش به مسابقات جام دانکلوف بیان کرد: قرار شد به مسابقات جام دانکلوف اعزام شوم که نشدم و انتخاب تیم ملی جوانان را در تربت حیدریه گرفتم وخداراشکر توانستم مقام نخست را کسب کنم. بعد از آسیب دیده‌گی که داشتم اولین هدف من انتخابی تیم ملی بود که به خوبی به اتمام رسید

آذرپیرا در واکنش به برگزاری اردو ها تصریح کرد: در اردو بزرگسالان حضور نداشتم اما در اردوی جوانان که چند وقت دیگر برگزار خواهد شد انشالا حضور خواهم داشت.

قهرمان کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به سوالات نوروزی ایلنا هم گفت:

* غذای مورد علاقه‌تان چیست؟ فست فود را خیلی دوستدارم مخصوصا پیتزا، غذاهای سنتی ایرانی را هم دوست‌دارم اما علاقه زیادی به فست فود دارم البته باید بگویم هر چند مدت یکبار فست فود می‌خورم.

* تفریح مورد علاقه‌تان چست؟ ورزش در طبیعت، رفتن به کوه و جنگل با دوستان نزدیکم حالم را خوب می‌کند.

* ورزشی که دنبال می‌کنید به جز کشتی چیست؟ بسکتبالیست بوده‌ام چندین سال پیش قبل از اینکه به کشتی بیایم و همچنان دنبال می‌کنم اما به کشتی علاقه‌ی زیادی دارم چراکه با روحیات‌ام بیشتر سازگار است.

* اوقات فراغت چه کاری انجام می‌دهید؟ خیلی به مطالعه علاقه دارم و کتاب خواندن یکی از کارهایی است که در تایم آزادم حتما انجام می‌دهم.

* الگوی شما در کشتی کیست؟ کشتی‌های آقای حسین‌خانی را تماشا می‌کنم. ایشان هم راهنمای خوبی برای من بود و هم همیشه کمکم کردند و با من صحبت کردند به همین علت علاقه دارم کشتی های ایشان را تماشا کنم.

* فوتبالی هستید؟ قبلا بله اما الان وقت نمی‎‌کنم که تماشا کنم.

* استقلال یا پرسپولیس؟ صد در صد پرسپولیسی هستم. 

* اهل خرید هستید؟ خیلی اهل خرید نیستم، اما همیشه از یکی از آشناها خرید می‌کنم.

* آشپزی می‌کنید؟ قبلا بله اما الان خیلی وقت نمی‌کنم. قرمه سبزی را خیلی خوب درست می‌کنم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: