کد خبر: ۹۱۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۴۹۵
وقتی مردی یک زن زیبا را می بیند که از کنارش عبور می کند، چیزی را درون خودش احساس می کند - چیزی در بدنش. جذابیت زن احساساتی را در اندام تناسلی مرد برمی انگیزد. صرف دیدن شریک زندگی او می تواند باعث نعوظ نسبی شود

اشتباهات مردانه که رابطه جنسی را خراب می‌کند!به گزارش خبرداغ، سلامت جنسی> اشتباه مردان در رابطه جنسی گاهی ناخواسته و به دلیل عدم آگاهی باعث آزار همسرشان می‌شود. اکثر مردان برای یادگیری تکنیک های بهتر به درمان جنسی مراجعه می کنند. اما، آقایان باید به این نکته بیشتر توجه کنند که مهم این است بدانند همسرشان به طور خاص چه چیزی را دوست دارد و اکثر اوقات مهارت جنسی آنها عامل ایجاد مشکل نیست

به گزارش شفاآنلاین: اگر آقایان در رابطه جنسی مرتکب اشتباهی می شوند، به احتمال زیاد دلیلش یکی (یا چند مورد) از موارد زیر است:


تفکر اشتباه آقایان: میل جنسی کم خانم ها یعنی عدم جذابیت آقایان

وقتی مردی یک زن زیبا را می بیند که از کنارش عبور می کند، چیزی را درون خودش احساس می کند - چیزی در بدنش. جذابیت زن احساساتی را در اندام تناسلی مرد برمی انگیزد. صرف دیدن شریک زندگی او می تواند باعث نعوظ نسبی شود.

اما وقتی زنی مردی جذاب را می‌بیند، چه شریک زندگی‌اش یا دیگری، بسیار نادر است که احساس گرما در اندام تناسلی‌اش یا خیس شدن آنی داشته باشد. در عوض، او از نظر فکری تنها متوجه می شود که مردی که دیده خوش قیافه بوده است. حتی با تعجب مشتاقانه و گفتن جمله "چه مرد جذابی!" اندام تناسلی زن به او نشان نمی دهد که زمان رابطه جنسی فرا رسیده است. میل مرد در بدن او ریشه دارد. آرزوی او از حافظه، تخیل و خیال او سرچشمه می گیرد. اغوای خوب به او کمک می کند تا لحظه را پیش بینی کند و فانتزی جنسی را بسازد.

ناامیدی مرد از توانایی کندتر زن برای برانگیختگی جنسی

تفاوت بین مسیرهای برانگیختگی زنان و مردان، مثل تفاوت بین کباب پز گازی و منقل زغالی است. زنان دوست دارند فوراً برانگیخته و تحریک شوند، اما در بیشتر شرایط فیزیولوژی آنها اجازه داغ شدن سریع را نمی دهد. و اگر او از ناامیدی یا خسته شدن شما آگاه باشد، خودآگاهی او را در برانگیختگی کندتر خواهد کرد.

راه حل: وقت خود را صرف کنید، از تحریک و برانگیختگی آهسته لذت ببرید، و طعم وسوسه انگیز بودن را بچشید.

اعتقاد اشتباه آقایان: رابطه جنسی خوب یعنی عملکرد جنسی خوب

مردان می توانند با نگرانی در مورد نعوظ خود و مدت زمان ماندگاری، صمیمیت با شریک زندگی خود را از بین ببرند. اگر مردی با نعوظ دست و پنجه نرم می کند، ممکن است برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز داشته باشد که به درون حباب تمرکز برود. این تمرکز ذهنی ممکن است باعث شود که او دور، منزوی و بی‌تفاوت به نظر برسد.

برای اطمینان دادن به همسرتان و حفظ ارتباط، کلماتی را در مورد او زمزمه کنید - این که چقدر خوب و جذاب است و چقدر او را می خواهید. اگر نعوظ کند است یا کاهش می یابد، از آن به عنوان فاصله ای برای برانگیختن بدنش استقبال کنید. در صورتی که مشکل انزال زودرس است، به او بگویید که نمی توانید اوج سریع را کنترل کنید زیرا او بسیار جذاب است. و به یاد داشته باشید، رابطه جنسی دهانی می تواند جایگزین بسیار خوبی برای مقاربت باشد.

عجله کردن و سریع رفتن به سراغ لمس دستگاه تناسلی

وقتی مردها بفهمند که چقدر طول می کشد تا یک زن را تحریک کند، می خواهند این روند را فورا شروع کنند. از آنجایی که دوست دارند اندام تناسلی‌شان مستقیماً تحریک شود، تصور می‌کنند که شریک زندگی‌شان نیز از همین صراحت قدردانی می‌کند. اما بدون این که به همسرتان اجازه دهید از نظر روانی برای رابطه جنسی آماده شود، احساس یک حرکت تهاجمی به همسرتان دست می‌دهد و دسترسی به زیر لباس در همان ابتدای کار و برای شروع از نظر خانم ها تعجب آور است و تحریک ناگهانی اصلا هیجان انگیز نیست. در عوض، مدتی را صرف بوسیدن و ماساژ دادن کل بدن کنید.

تحریک واژن به جای کلیتوریس

آنچه زن در واژن خود احساس می کند برعکس آن چیزی نیست که او روی آلت تناسلی خود احساس می کند. احساس در آلت تناسلی بر اساس لامسه است، در حالی که در واژن، احساس با کشش و فشار ایجاد می شود. برای زنان، این کلیتوریس است که به موازات حس آلت تناسلی است (به جز اینکه آناتومی او ظریف تر و حساس تر است). کلیتوریس مرکز جنسی اوست نه واژن.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: