کد خبر: ۹۱۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۲۰۶
به دنبال فرارسیدن سال نو گزارش های رسیده حاکی از این است که به دلیل بالا رفتن قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید مردم و البته نگرانی از شیوع کرونا، کاهش تقاضا در صنف پوشاک مشاهده می شود که براساس بررسی های صورت گرفته در سراسر کشور، فروش پوشاک بین ۴۰ تا ۶۰ درصد کاهش و صادرات تقریبا به صفر رسیده است.

کاهش بی‌سابقه فروش پوشاک در آستانه عیدبه گزارش خبرداغ به نقل از دیده بان ایران: به دنبال فرارسیدن سال نو گزارش های رسیده حاکی از این است که به دلیل بالا رفتن قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید مردم و البته نگرانی از شیوع کرونا، کاهش تقاضا در صنف پوشاک مشاهده می شود که براساس بررسی های صورت گرفته در سراسر کشور، فروش پوشاک بین ۴۰ تا ۶۰ درصد کاهش و صادرات تقریبا به صفر رسیده است.

یکی از فروشندگان پوشاک در همین رابطه می گوید: به دلیل کاهش تقاضا و خرید، باعث تعطیلی بسیاری از مغازه ها در این صنف شد، از طرفی نیز هیچ گونه تسهیلات با سود پایین برای سرپا ماندن این اصناف صورت نگرفت و خسارت های جبران ناپذیر زیادی به آنها وارد شد.

این فروشنده پوشاک ببیان داشت: حضور مردم طبق سال های گذشته در ایام نزدیک به نوروز نیست، اما همین حضور محدود هم معمولا توان خرید را ندارند و تنها به سوال قیمت ها اکتفا دارند و با دست خالی از مغازه ها خارج می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: