کد خبر: ۹۱۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
تعداد بازدید: ۴۵۱
حسین خیراندیش، عضو کارگروه ساماندهی مد و لباس دیروز ۱۱ اسفند در نشستی با عنوان نخستین رویداد تخصصی پوشاک سلامت محور در تهران، ضمن انتقاد از وضعیت حجاب در ایران گفت: پارسال دو تسبیح را برای شمارش باحجاب‌ها و بی‌حجاب‌ها برداشتم و دور استخر دریاچه خلیج فارس راه رفتم. تسبیح بی‌حجاب‌ها از سه دور گذشت اما باحجاب‌ها از یک تسبیح هم بیشتر نشد.

ماجرای ۳ تسبیح بی‌حجاب دور دریاچه خلیج فارس!به گزارش خبرداغ به نقل از اصلاحات نیوز: حسین خیراندیش، عضو کارگروه ساماندهی مد و لباس دیروز ۱۱ اسفند در نشستی با عنوان نخستین رویداد تخصصی پوشاک سلامت محور در تهران، ضمن انتقاد از وضعیت حجاب در ایران گفت: پارسال دو تسبیح را برای شمارش باحجاب‌ها و بی‌حجاب‌ها برداشتم و دور استخر دریاچه خلیج فارس راه رفتم. تسبیح بی‌حجاب‌ها از سه دور گذشت اما باحجاب‌ها از یک تسبیح هم بیشتر نشد.

اینها شاخص‌های خودم است و چندان تابع آمارهای دولتی نیستم. جای تأسف است که نتوانسته‌ایم در حوزه حجاب اقدامات مؤثر و شاخصی انجام دهیم."

اظهارات او واکنش‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است. بعضی به حضور گشت ارشاد در ورودی‌های دریاچه خلیج‌فارس در چیتگر تهران اشاره کرده‌اند و بعضی آقای خیراندیش را به "دخالت" متهم کرده‌اند. ‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: