کد خبر: ۹۱۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
تعداد بازدید: ۸۰۵
نماد شستا، بعد از توقف به دلیل افزایش سرمایه بازگشایی شد.

فرش قرمز حقیقی ها برای سرمایه گذاری تامین اجتماعیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نماد شستا، بعد از تصویب افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در 12 دی ماه سال جاری، نماد شستا بسته شد و امروز چهارشنبه 11 اسفند ماه شستا به بازار سرمایه بازگشت و انتظار سهام داران و فعال بازار برای بازگشایی این نماد به پایان رسید.
بر اساس تصمیمات مجمع شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی سرمایه این شرکت از ۱۴۲ هزار میلیارد ریال به بیش از ۱۶۳۰ هزار میلیارد ریال رسید و امروز با اطلاعیه ای مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار از بازگشایی این نماد خبر داد. بر این اساس نماد شستا بدون محدودیت نوسان قیمت و با استفاده از مکانیزم حراج آماده معامله در بازار سرمایه شد. نکته قابل توجه بعد از بازشگایی نماد شستا اقبال حقیقی‌های بازار به نماد شستا بود و حدود ۵۰ میلیارد تومان نقدینگی از سوی بازیگران حقیقی بازار سرمایه به نماد شستا وارد شد.
گفتنی است شستا که بعد از افزایش سرمایه 1052 درصدی به بازار سرمایه بازگشته است؛ با حدود ۱۱ درصد از ارزش بازار سرمایه کشور و بیش از یک هزار نوع محصول تولیدی یکی از بازیگران موثر اقتصاد ایران است که به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی چند رشته‌ای در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، دارو، صنایع فلزی، معدنی، لوازم خانگی، نیروگاهی، دامپروری و سلولزی و … به فعالیت می پردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: