کد خبر: ۹۱۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
تعداد بازدید: ۱۹۱
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۲۰۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان است.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروزبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۲۰۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 202 هزارتومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 930 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز 11 میلیون و 850 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 700 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 3 میلیون و 750 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 2 میلیون و 320 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا، 5 میلیون و 207 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار 24 هزار و 639 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 24 هزار و‌ 394 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 27 هزار و 604 تومان و قیمت خرید یورو نیز 27 هزار و 330 تومان اعلام شده است.

در بازار آزاد هر دلار آمریکا 26 هزار تومان و درهم امارات 7 هزار و 170 تومان معامله می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: