کد خبر: ۹۱۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۲۰۹
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران جزئیات حادثه تیراندازی در «شهرک شاهد» شهریار را تشریح کرد.

توضیح پلیس درباره فیلم منتشر شده از تیراندازی در شهریاربه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران جزئیات حادثه تیراندازی در «شهرک شاهد» شهریار را تشریح کرد.

سردار کیوان ظهیری صبح یکشنبه در تشریح جزئیات بیشتر حادثه در «شهرک شاهد» شهریار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی روز گذشته یکی از کسبه اقدام به بستن راه برای کاسبی کرده بود و همکاران برای تذکر به این فرد وارد می‌شوند که متأسفانه فرد اقدام به جو سازی می‌کند و دوستان این فرد مراجعه می‌کنند و چون جو متشنج شده بود متهم از محل متواری می‌شود.

ظهیری افزود: یکی از دوستان متهم اقدام به چاقو کشی و تهدید پلیس می‌کند که متأسفانه فیلم این موارد پخش نشده و ویدئو تقطیع شده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه مأمور نیروی انتظامی بنا بر قوانین و برای کنترل اوضاع از سلاح استفاده می‌کند کرده است گفت: در این حادثه دو تیر هوایی توسط مأمور پلیس برای هشدار شلیک می‌شود که طی آن هیچ فردی آسیب نمی بیند.

وی با بیان اینکه به دنبال اقدام پلیس یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی می‌شود عنوان داشت: در این راستا متهم اصلی با چاقوی موجود در دست دستگیر و تحویل مقام قضائی می‌شود و کارهای آن در حال پیگیری است.

ظهیری در توضیح این مورد که برخی اشاره کرده‌اند حرکات مأمور پلیس در این حادثه نمایشی و سینمایی بوده است با تاکید بر اینکه ویدئو تقطیع شده است گفت: ما در صحنه حضور نداشته این اما وقتی در صحنه قرار می‌گیریم و بررسی می‌شود می‌بینیم که در شرایط مذکور مأمور بهترین کار را انجام می‌دهد و برای کنترل اوضاع و آرام کردن جو و احاطه به محیط اقداماتی را انجام داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: