کد خبر: ۹۱۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۴۰۴
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: حقوق کارمندان و کارگرانی که کمترین میزان دریافتی را دارند(حداقل حقوق ها) براساس برنامه ریزی انجام شده در بودجه سال آینده کشور، ۶۰ درصد افزایش می‌یابد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: حقوق کارمندان و کارگرانی که کمترین میزان دریافتی را دارند(حداقل حقوق ها) براساس برنامه ریزی انجام شده در بودجه سال آینده کشور، ۶۰ درصد افزایش می‌یابد.

میزان افزایش حداقل حقوق شاغلان در سال آینده

حمیدرضا حاجی بابایی  افزود: برهمین اساس و در بودجه، حداقل حقوق کارکنان در سال آینده پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداقل حقوق بازنشستگان نیز پنج میلیون تومان تعیین شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر این اساس برای سال جدید، میزان حقوق های پایین(کمترین رقم) ۶۰ درصد و حقوق های بالا(رقم های بالا) ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
این افزایش حقوق هزينه درمان یک دندان را نمی تواند تامین کند واقعا که.........فقط در این مدتی که دولت جناب آقای رئیسی سکاندار کشور شدند تمام اجناس چندین برابر گران‌تر شده تازه هنوز افزایش حقوق اجرا تشده با این ۱۰درصد افزایش نمی تواند گراتی اجناس چند ماه گدشته را جبران کند حالا گرانی ماهای آینده را چطور آقایان کارشناسان با ابن مقدار حقوق من بازنشسته با ۳فرزند مجرد با چه فرمولی باید زندکی کنم و فرزندان با چه فرمولی درخصوص ازدواج و کارو مسکن و وسایل اوليه زندگی مثل یخچال و تلویزیون وفرش ووووووووووتامین کنم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: