کد خبر: ۹۱۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۷۱
رامین رضاییان در شروع کارش در باشگاه پرسپولیس با چالش‌هایی روبرو شده است.

اتفاق عجیب برای خرید جدید پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: رامین رضاییان قصد داشت در پرسپولیس پیراهن شماره 7 را برتن کند که این موضوع با مخالفت هایی روبرو شد.

رامین رضاییان بعد از چند سال دوری از پرسپولیس دوباره در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم برگشت تا زیر نظر یحیی گل محمدی در راه قهرمانی به تیمش کمک کند.

در این بین اما در لیست اولیه باشگاه پرسپولیس که در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته بود، شماره 7 برای رامین رضاییان در نظر گرفته شده بود اما ظاهرا به دلیل اعتراض هایی که از داخل تیم به این موضوع مطرح شده، این بازیکن مجبور شده شماره پیراهن خود را عوض کند.

در لیست جدیدی که باشگاه پرسپولیس در اختیار سازمان لیگ قرار داده، شماره 27 برای رامین رضاییان انتخاب شده است تا به این شکل او نتواند شماره دلخواهش را برتن کند.

گفتنی است شماره 7 پرسپولیس به دلیل اینکه علی پروین، اسطوره باشگاه آن را می پوشید، از ارزش زیادی بین هواداران این تیم برخوردار است هرچند که در این سال ها بازیکنانی مثل سروش رفیعی و حتی جونیور براندائو در لیگ برتر هم آن را برتن کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
0
کاش رامین رضاییان دست از غرور کاذبش بردارد .از تیپ و ظاهر او میشود فهمید که این پسر درست بشو نیست .گردنبند دو متری او نشان از عقده های روانی رامین رضاییان دارد .لطفا کمی مثل احمد نوراللهی و امیری و سیدجلال و وریا غفوری و... باش . خوش تیپ باش اما جلف نباش هرگز
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: