کد خبر: ۹۱۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
تعداد بازدید: ۶۹۲
منچستریونایتد روز‌های خوبی را تجربه نمی‌کند. در حقیقت شیاطین سرخ از نظر کسب نتایج شرایطی بحرانی را دارند و رالف رانگنیک سرمربی آلمانی این تیم مورد حمایت بزرگان رختکن و علی الخصوص کریستیانو رونالدو نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: منچستریونایتد روزهای خوبی را تجربه نمی کند. در حقیقت شیاطین سرخ از نظر کسب نتایج شرایطی بحرانی را دارند و رالف رانگنیک سرمربی آلمانی این تیم مورد حمایت بزرگان رختکن و علی الخصوص کریستیانو رونالدو نیست.

اختلاف رونالدو با مربی آلمانی یونایتد بالا گرفت

نشریه آس گزارش داده که رونالدو معتقد است که مربی المانی در سطح هدایت منچستریونایتد نیست. رانگنیک در اواخر نوامبر جانشین سولشر شد که نتوانست عملکرد تیم را بهبود ببخشد. رانگنیک جمعه از رونالدو انتقاد کرد و گفت که باید بیشتر گل بزند که به نظر می رسد که این جملات ستاره پرتغالی را از مربی تیمش عصبانی تر کرده است و باعث عمیق تر شدن اختلاف میانشان شده است.

منچستریونایتد در حال حاضر در رتبه ششم جدول لیگ انگلیس قرار دارد و تنها تورنمنتی که هنوز شانسی برای بردنش دارند، لیگ قهرمانان اروپاست. به نظر می رسد که رانگنیک نتوانسته با بازیکنانش ارتباط برقرار کند. در حقیقت هر چند که رونالدو از زندگی در شهر منچستر خوشحال است اما به خاطر اختلاف با رانگنیک احتمال جدایی از اودترافورد را رد نمی کند. رونالدوی 37 ساله فعلا به ماندن در یونایتد فکر می کند اما منتظر است تا بداند که برنامه شیاطین سرخ برای رانگنیک چیست.

آس گزارش داده است که رونالدو بر خلاف شایعات هیچ مذاکره ای با تیم های دیگر نداشته و به طور مثال تماسی با پی اس جی نداشته است. رانگنیک البته در پایان فصل قطعا نیمکت یونایتد را ترک می کند. در ابتدا قرار بود که او در پایان فصل به مدیر ورزشی تیم تبدیل شود اما عملکرد ضعیفش روی نیمکت باعث شده تا مدیران منچستر به فکر رد کردنش در پایان فصل باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: