کد خبر: ۹۱۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید: ۲۶۹
گلشیفته فراهانی و محمدرضا گلزار در میان ١٠٠ چهره جذاب سال نشریه اینترنتی TC Candler که هر ساله لیستی ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان و جذاب‌ترین مردان را معرفی می‌کند قرار دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: گلشیفته فراهانی و محمدرضا گلزار در میان ١٠٠ چهره جذاب سال نشریه اینترنتی TC Candler که هر ساله لیستی ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان و جذاب‌ترین مردان را معرفی می‌کند قرار دارند.

گلشیفته و گلزار در میان نامزد‌های چهره جذاب سال

این نشریه در حالی که کمتر از ۲ ماه از سال ۲۰۲۲ گذشته تعدادی از نامزد‌های این عناوین برای سال ۲۰۲۲ را معرفی کرده که در بین آن‌ها نام چند چهره‌ی ایرانی نیز دیده می‌شود.

گلشیفته فراهانی و گلشن برازش در میان نامزد‌های زیباترین زنان سال ۲۰۲۲ و محمدرضا گلزار و سام اصغری در بین نامزد‌های جذاب‌ترین مردان سال ۲۰۲۲ قرار گرفته اند. لیست نهایی این نشریه در پایان سال منتشر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: