کد خبر: ۹۱۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۷۷۲
مراسم توديع و معارفه مديرعامل پيشين و سرپرست جديد شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین از هلدینگ‌های تابعه شستا در روز يکشنبه 17 بهمن‌ماه با حضور مصطفی زه‌تابیان قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شستا برگزار شد.

هاشمی سرپرست تاصیکو شدبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، در این مراسم که با حضور مصطفی زه‌تابیان قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شستا، معاونین شستا و اعضای هیئت مدیره صدر تامین برگزار شد مصطفی زه‌تابیان، بومی سازی را از اولویت‌های کار در تاصیکو و شرکت‌های تابعه دانست و افزود: با ایجاد هسته دانشی، جذب نخبگان و فعالیت های این چنینی با نگاه ملی در شرکت‌های تابعه و ایجاد پروژه‌های جدید در حوزه های معدنی و فلزی می‌توانیم پیشران اقتصاد کشور باشیم.
قائم مقام مدیرعامل شستا استفاده از ظرفیت معادن را یکی از کلیدهای اصلی برای دست‌یابی به آینده امید بخش دانست و افزود: نقش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد کشور می‌تواند در تامین اهداف توسعه پایدار ایران نیز کمک نماید.
زه‌تابیان افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و مدون می‌توان در راستای قطع وابستگی به درآمدهای نفتی و شکل‌گیری اقتصادی متکی بر توان داخلی و مقاومت در برابر هر ونه آسیب درونی یا بیرونی، به اقتصاد مقاومتی با بخش معدن و سایر منابع راهبردی و مادر کشور همچون صنعت فولاد و مس وتوجه ویژه داشته باشیم.
شایسته ذکر است در پایان این مراسم حسین هاشمی به عنوان سرپرست جدید هلدینگ صدر تامین معرفی و از زحمات غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سابق تاصیکو تقدیر شد.
هاشمی که دانش‌آموخته دکتری مهندسی صنایع و سیستم از دانشگاه تربیت مدرس است و سوابقی چون عضو هیئت مدیره تاصیکو، معاونت صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، عضویت اتاق بازرگاني صنایع و معادن و كشاورزي تهران را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: