کد خبر: ۹۱۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۲۲۴
معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: عرضه برنج صد در صد ایرانی شیرودی با نرخ مصوب ۴۲ هزار تومان از طریق پلتفرم‌های توزیع کالا‌های اساسی از فردا آغاز می‌شود.

جزئیات عرضه اینترنتی برنج اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: عرضه برنج صد در صد ایرانی شیرودی با نرخ مصوب ۴۲ هزار تومان از طریق پلتفرم‌های توزیع کالا‌های اساسی از فردا آغاز می‌شود.

عربشاهی گفت: عرضه این برنج‌ها به صورت اینترنتی است و مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه بازرگام اقدام به خرید کرده و بدون دریافت هزینه ارسال، درب منزل دریافت کنند. عرضه از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق پیش بینی سازمان مرکزی تعاون روستایی این عرضه‌ها تا شب نیز عید ادامه پیدا می کند و هیچ محدودیتی برای عرضه وجود ندارد. از ۲۰ اسفند نیز عرضه هوشمند میوه شب عید از طریق پلتفرم‌ها آغاز می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: