کد خبر: ۹۰۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۴۶۰
استاندار خوزستان در دیدار با رئیس دیوان محاسبات نظام مسائل استان خوزستان و راه‌های برون‌رفت از مشکلات را مورد بررسی قرار دادند.

بررسی نظام مسائل خوزستان در دیدار استاندار با رئیس دیوان محاسبات کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، صادق خلیلیان استاندار خوزستان ضمن حضور در دیوان محاسبات، با مهرداد بذرپاش دیدار کرد.

در این دیدار که حول نظام مسایل خوزستان برگزار شد، راه‌های برون‌رفت از مشکلات و مساعدت‌های دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفت.

بذرپاش در بخشی از این جلسه، ضمن تقدیر از اقدامات استاندار جدید در دوران کوتاه حضور در این منصب، گزارش‌های موفقیت‌آمیز ارائه شده را مایه‌ی امیدواری برای خوزستانی‌ها ارزیابی کرد.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم این استان در برهه‌های مختلف تاریخی و ادای دِین آنها به انقلاب، رفع مشکلات موجود را کمترین اقدام در پاسخ به آنان دانست و تاکید کرد: همه‌ی ما به خوزستان و مردم عزیزش بدهکاریم؛ سال‌های متمادی این مردم مجاهدت کردند و سختی کشیدند و شایسته‌ی آنها نیست که سختی‌های زندگی، آنان را بیش از این آزار دهد.

استاندار خوزستان نیز ضمن تشکر از حمایت‌های دیوان محاسبات کشور، به تشریح برخی اقدامات انجام شده طی مدت اخیر و نیز، بعضی مشکلات پرداخت.

خلیلیان از کمبود آب بخش کشاورزی به عنوان مهمترین معضل کشاورزان یاد کرد و با اعلام کاهش حجم ریزگردها در این استان، خواستار همراهی همه‌ دستگاه‌ها تا رسیدن به نقطه‌ پایدار و مطلوب شد.

وی همچنین با اشاره به اقدام موثر دیوان محاسبات در ماجرای شرکت کشت و صنعت هفت تپه و بازگشت آن به بیت المال، گزارشی از وضعیت فعلی این شرکت و کارگران آن ارائه نمود.

موضوع دیگری که به عنوان یک مشکل اساسی از سوی استاندار خوزستان مطرح شد، وضعیت آب و فاضلاب این استاندار به ویژه اهواز و ماجرای آب گرفتگی‌ها بود.

وی در این باره گفت: در موضوع آب و فاضلاب اقدامات خوبی انجام شده است به طوری که در بارندگی‌های اخیر شاهد حداقل آب‌گرفتگی بودیم و شبکه جمع آوری آب‌های سطحی و نیز تکمیل پروژه‌های فاضلاب و تصفیه‌خانه اهواز در وضعیت پیشرفت مطلوبی قرار دارد.

در پایان این دیدار، صادق خلیلیان از ورود به موقع و موثر دیوان محاسبات در ماجرای باشگاه‌های ورزشی خوزستان و کمک به حل مشکلات آنها تشکر کرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: