کد خبر: ۹۳۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
تعداد بازدید: ۲۰۲
استاندار خوزستان اظهارکرد: ۲۵ آبان ماه یک واقعه تلخ به وقوع پیوست و عده ای با استفاده از هیجانات برخی از جوانان و مطالباتی که داشتند در میان آنها شروع به تیراندازی کردند.وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند که بعد از این حادثه بررسی آن در دستور کار مقامات انتظامی و امنیتی قرار گرفت و در حال حاضر ۱۱ نفر از افرادی که در این قضایا دست داشتند، دستگیر شدند.

استاندار خوزستان: ۱۱ نفر از عوامل تیراندازی ایذه دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: استاندار خوزستان از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل حادثه ایذه خبر داد.

صادق خلیلیان در یک گفت وگوی تلویزیونی امروز ۲۷ آبان ماه با تسلیت حادثه ایذه،اظهارکرد: ۲۵ آبان ماه یک واقعه تلخ به وقوع پیوست و عده ای با استفاده از هیجانات برخی از جوانان و مطالباتی که داشتند در میان آنها شروع به تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند که بعد از این حادثه بررسی آن در دستور کار مقامات انتظامی و امنیتی قرار گرفت و در حال حاضر ۱۱ نفر از افرادی که در این قضایا دست داشتند، دستگیر شدند.

خلیلیان گفت: آن ها قصد داشتند از طریق مرکز یکی از استان های شمال غربی از کشور خارج شود و با رفتن به اروپا خود را در واقع به کشورهای فرانسه یا آلمان برسانند که دستگیر شدند و ما خواسته ایم به استان ارجاع داده شوند تا با دستگیری سایر افراد و افراد بازداشت شده پازل طراحی شده آنها که سردمداران آنها خارج از کشور است به خوبی پیگیری و عوامل به مردم معرفی شده و زوایای مختلف آن روشن شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: