کد خبر: ۹۰۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید: ۳۶۶۶
سید منصور رضوی معاون اسبق رئیس جمهوری در یادداشتی ناصحانه خطاب به برخی مسئولین نوشت: اینقدر به دنبال یاس مردم نباشید. مردم می‌دانند و خوب می فهمند و خوب متوجه می شوند که خدمتگزاران واقعی شان و شیفتگان واقعی خدمت , چه کسانی هستند و تشنگان قدرت چه کسانی.

سلام

شقشقه هدرت

« درد دل »

و بازگو کردن قصه پر غصه تلخ کردن کام مردم در ایام دهه فجر و ناشکری وناسپاسی از خدمات نظام و جمهوری اسلامی وسیاهنمائی برخی از مسئولین و مدیران سابق و فعلی نظام مظلوم. به بهانه رویت کلیپ فوق با عنوان گوشه ای از دستاوردهای جمهوری اسلامی. برای دوستان بزرگوار و سروران همکاران ارجمند خودم.

خطاب به آندسته از کسانی که همواره به بهانه های مختلف عملاً به دنبال آنند که مردم را از نظام مایوس نمایند .
به امید آنکه بزرگواران ،تقبل زحمت کنند و چنانچه دسترسی دارند به کسانی که مرتکب سیاه‌نمایی شده‌اند ، این درد دل را به گوششان برسانند.


بازهم به غیرت این آقای اپوزیسیون که در ایام پیروزی انقلاب لااقل کام مردم را با سیاه نمایی های زائد و مغرضانه به اسم دلسوزی هشدار گونه تلخ نمی‌کند و با حمیت ملی که دارد با این که مسلمان نیست, بخشی از کارنامه ای که دولت‌های ما تاکنون تحت بیرق جمهوری اسلامی ایران کسب کرده اند را منصفانه و بی طرفانه ذکر می کند.

ای کاش همین مختصر انصاف و حمیت و قضاوت بی طرفانه و عادلانه را برخی از مدیران و مسئولین کشور در گذشته و حال می داشتند، بخصوص آن دسته از ایشان که لباس پیامبر اسلام «ص» را هم برتن دارند.

چرا این آقایان پیشرفتهای کشور را نادیده می گیرند و اینقدر روی نیمه خالی لیوان مانور میدهند و عملاً با دشمن همنوا می شوند ؟؟!!
چرا نمی گذارند تا در این دهه فجر و در این روزهای سخت معیشتی مردم که برخی از خود همین آقایان و دوستانشان و همفکرانشان و مدیران همسوی آنها بیشتر از هرکس مسبب آن بودند و خودشان در خلوتشان به این حقیقت و واقعیت اذعآن دارند، آب خوش از گلوی مردم پایین برود،که پیشکش ،لااقل طعنه به عملکرد نظام مظلوم و محبوب دینداران نزنند و نظام را آنهم ببشتر به خاطر سوء مدیریت اجرایی خود آقایان متهم و توبیخ نکنند،چرا که متهم اصلی وقاصر ومقصر اصلی خودما مدیران هستیم و نه نظام !
گفتنیست، همه صاحب نظران و کارشناسان مدیریتی مجرب و عالم وا گاه و متخصص و منصف و عادل و بی غرض می دانند که اشکالی در اصل نظام و ساختار کلان آن نبوده و نیست و اگر کم کاری و سوء تدبیری هم در موردی و یا مواردی بوده است ربطی به اصل حاکمیت نظام اسلامی ما نداشته و مربوط به عمل کرد مدیران اجرایی میانی و یا عالی در هر سه قوه بوده است.

به دور از مروت و انصاف است که کسانی که خود مسبب عملکرد هر سه قوه چه در لباس روحانی و یا شخصی بوده‌اند با کمال بی صداقتی و بی انصافی در حالی که خودشان باید در مقابل مردم و رهبری و در پیشگاه خداوند متعال نسبت به عملکرد خود و همفکرانشان و خودمان پاسخگو باشیم و باشند ،از پاسخ‌گویی و تقبل مسئولیت نسبت به عملکرد گذشته خودشان طفره رفته، تازه ،خود را طلبکار می دانند و سوال می کنند و تازه راهکار هم به بزرگان پیشنهاد می دهند. و هر روز نامه نگاری می کنند و بیانیه صادر می کنند.وغیر مسئولانه فضای سیاسی را ملتهب می‌کنند و کسی نیست به آقایان بگوید پیشنهاد دادن پیشکش خودتان، اگر راست می گویید لطفاً در مورد سوء تدبیر و سوء مدیریتی که تاکنون خودتان مرتکب شده اید و فعال مایشا ئ بوده اید به مردم و رهبری توضیح دهید نه اینکه حالا که قدری سرتان کمی خلوت شده است و در کناری به استراحت می پردازید ، کاسه کوزه ها را بر سر دیگران بشکنید.
خود را در محضر خدا ببینید آن وقت به این کارها ادامه دهید. آن وقت شاید کمی در رفتار تان تجدید نظر کنید. از این کارها چه سودی عاید شما میشود ؟ نه در دنیا و نه در آخرت چیزی جز خسارت در پیش نخواهد بود. اینقدر به دنبال یاس مردم نباشید.
مردم می‌دانند و خوب می فهمند و خوب متوجه می شوند که خدمتگزاران واقعی شان و شیفتگان واقعی خدمت , چه کسانی هستند و تشنگان قدرت چه کسانی.
خداوند به همه مدیران و مسئولان ما در گذشته و حال از جمله خود حقیر که از همه بیشتر محتاجم اخلاص و انصاف وعشق به خدمت و پرهیز از تعلق به قدرت عنایت فرماید و آخر و عاقبت همگی ما را ختم به خیر فرماید.
والسلام علیکم وعلی من اتبع الهدی.
سید منصور رضوی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: