کد خبر: ۹۰۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۲۲۹
معاون انتظامی فارس، شهادت رئیس پاسگاه بیدزرد در درگیری با اشرار را تایید کرد.

شهادت یک مامور پلیس با قمهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون انتظامی فارس، شهادت رئیس پاسگاه بیدزرد در درگیری با اشرار را تایید کرد.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: ستوانیکم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش به خیل یاران شهیدش پیوست.

محمدی در تشریح این خبر گفت: شامگاه چهارشنبه ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر می شوند.

وی ادامه داد، در این درگیری ستوانیکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست، همچنین یک سرباز وظیفه نیز در این درگیری مجروح و به مرکز درمانی انتقال می یابد که حال وی رضایتبخش می باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: