کد خبر: ۹۰۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۳۲۵
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف ۵۱۱ کیلوگرم مواد افیونی در شمال استان خبر داد.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در شرق کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف ۵۱۱ کیلوگرم مواد افیونی در شمال استان خبر داد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند سازمان یافته را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شمال استان به مرکز کشور داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های هیرمند و نیمروز در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب‌العبور شمال استان، اعضای این باند را که با دو دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جا به جایی محموله مواد مخدر حوالی روستای «ماککی» هیرمند بودند، مشاهده کرده و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام سریع و به موقع مأموران هر دو خودروی آنها زمین‌گیر شد.

وی بیان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات مقتدرانه ضمن دستگیری چهار سوداگر مرگ در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها، ۵۱۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: