کد خبر: ۹۰۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
تعداد بازدید: ۱۶۴
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک‌هایی که اموال مازاد خود را واگذار نکرده باشند به سازمان امور مالیاتی معرفی و مشمول جرائم مالیاتی می‌شوند.

رئیس کل بانک مرکزی به بانک‌ها اولتیماتوم دادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: علی صالح‌آبادی اظهار کرد: ما لیست اموال بانک‌های مختلف را در چارچوب سامانه‌های بانک مرکزی در اختیار داریم که براساس آن بانک هایی که اموال مازاد خود را واگذار نکرده باشند به سازمان امور مالیاتی معرفی می‌شوند و مشمول جرائم مالیاتی می‌شوند.

وی ادامه داد: برهمین اساس در حال حاضر با بانک‌هایی که اموال مازاد دارند و از سوی دیگر با اضافه برداشت هم مواجه هستند، جلساتی برگزار می‌کنیم تا این موضوع تعیین تکلیف شود، چرا که بانک‌ها موظف هستند اموال مازاد را واگذار کنند و اضافه برداشت خود را نیز به صفر برسانند.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: تعیین تکلیف اموال مازاد بانکها جزو برنامه‌های جدی بانک مرکزی است که با همکاری بانک‌ها آن را دنبال می کنیم تا طی برنامه زمان بندی مشخص اموال مازاد واگذار شود و در غیراینصورت مشمول مجازات انضباطی بانک مرکزی نیز خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۰۳:۴۴
سوال اینجاست چرا فقط مدیر عامل بانک بی رفاه کارگران مسئولین بانک ها بی رفاه کارگران بخشنامه بانک مرکزی در باره پرداخت وام 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن را تاکنون عمل و اجرا نکردند و هنوز هم نمی کنند؟
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۰۳:۴۴
سوال اینجاست چرا فقط مدیر عامل بانک بی رفاه کارگران مسئولین بانک ها بی رفاه کارگران بخشنامه بانک مرکزی در باره پرداخت وام 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن را تاکنون عمل و اجرا نکردند و هنوز هم نمی کنند؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
۰۹:۵۰ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
از امروز؛ ثبت نام وام بدون ضامن آغاز شد
دستورالعمل بدون ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بانک ها ابلاغ و از امروز امکان ثبت نام متقاضیان وجود دارد.
وام بدون ضامن ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان، مستمری بگیران و شاغلان نهاد‌های دولتی و غیردولتی در نظر گرفته شده است که بنا به دستور وزارت اقتصاد، شرایطی دارد.
مدرک مورد نیاز برای دریافت وام تا ۵۰ میلیون تومان تنها نامه کسر از حقوق است اما برای دریافت وام تا ۱۰۰ میلیون تومان علاوه بر کسر از حقوق به سفته یا چک نیز نیاز است.
این وام در ۱۳ بانک دولتی از جمله بانک مسکن، سپه، رفاه کارگران، کشاورزی، ملی، پست بانک، توسعه صادرات، صنعت و معدن، قرض‌الحسنه مهر ایران، ملت و تجارت به متقاضیان ارائه می‌شود.
اگر بانک‌ها از ارائه این وام به متقاضیان واجد شرایط خودداری کنند افراد می‌توانند با بازرسی بانک، این موضوع را در میان بگذارند.
که بخشنامه‌ای توسط بانک مرکزی به کل بانک ها در سراسر کشور ابلاغ شده است ولی متاسفانه مسئولین بانک ها رفاه کارگران تاکنون همکاری نکردند و هنوز هم نمی کنند و پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری کردند و انجام نمی دهند چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: