کد خبر: ۹۰۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۴۲۴
وزیر ارتباطات گفت: برای ارتقای کیفیت اینترنت ثابت و ۵G، با چین همکاری می کنیم.

مهر تائید وزیر ارتباطات بر اینترنت چینی!به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: وزیر ارتباطات گفت: برای ارتقای کیفیت اینترنت ثابت و ۵G، با چین همکاری می کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تأیید همکاری با چین در حوزه ICT گفت: توسعه فناوریهای مرتبط با ۵G و اینترنت ثابت را با همکاری کشورهایی از جمله چین در دستور کار داریم.

عیسی زارع پور امروز در حاشیه برنامه اتصال هزار روستا به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا در توافق ایران و چین همکاری‌هایی در حوزه فناوری ارتباطات مثل ۵G پیش بینی شده است، گفت: بله، ما در همکاری هایی که با کشورهای مختلف از جمله چین داریم، توسعه فناوری‌های لازم برای هم حوزه ۵G و هم کیفیت بخشی ارتباطات ثابت را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: همچنین توسعه حضور پلتفرم‌های ایرانی در کشورهای همسایه را مد نظر داریم. ظرفیت‌های خوبی در کشورهای مختلف وجود دارد و ما می‌توانیم استفاده کنیم و همکاری‌های متقابل می‌تواند منجر به رشد و توسعه صنعت ICT در کشور شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: