کد خبر: ۹۰۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۳۸۳
۱۱۸۰۶۶۱ ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ ۱۱۳ بازدید وزیر ارتباطات با بیان این که قیمت اینترنت امسال به هیچ‌وجه افزایش پیدا نمیکند گفت: ۵G در داخل کشور نیاز به سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی بسیاری از محصولات دارد ولی درنهایت حرکت به سمت ۵G شروع شده است.

تعرفه‌های اینترنت افزایش پیدا می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، وزیر ارتباطات با بیان این که قیمت اینترنت امسال به هیچ‌وجه افزایش پیدا نمیکند گفت: ۵G در داخل کشور نیاز به سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی بسیاری از محصولات دارد ولی درنهایت حرکت به سمت ۵G شروع شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات ، فناوری اطلاعات و راه حل های نو آورانه (تلکام۱۴۰۰) درخصوص اصلاح تعرفه‌ها اظهار داشت: «اصلاح تعرفه‌ها درمسیر تصویب است اما هنوز به تصویب نهایی نرسیده است ولی حتما و قطعا دوستان باید اقدامات لازم را در جهت راه‌اندازی حداقل سالی یک میلیون پورت فیبر نوری در کشور را دنبال کنند. یعنی در نقاطی که دسترسی ارتباطی وجود ندارد، فیبر نوری در آنجا راه‌اندازی شود و این جزء الزاماتی است که دوستان به آن وعده دادند.»

وی در ادامه در خصوص حمایت از تولید ملی افزود: «بهترین حمایت از تولید داخل این است که بازارسازی برای آنها بوجود بیاوریم تا تولیدکنندگان بتوانند محصولات خود را در داخل کشور به فروش برسانند در قبال آن باید آنها کیفیت محصولات خود را افزایش دهند تا توانایی رقابت داشته باشند. از آنطرف ما درحال هماهنگی برای پیش‌بردن سیاست‌های اپراتورها و فعالین این حوزه به سمت حمایت از تولید داخل هستیم.»

وی اضافه کرد: «درحال حاضر در داخل کشور ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه فناوری ارتباطات وجود دارد و ما باید از این ظرفیت بدرستی استفاده کنیم.»

زارع‌پور درخصوص توسعه‌ی نسل پنج سرعت اینترنت در داخل کشور گفت: «۵G در داخل کشور نیاز به سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی بسیاری از محصولات دارد ولی درنهایت حرکت به سمت ۵G شروع شده است.»

وزیرارتباطات در خصوص افزایش تعرفه‌های اینترنت معتقد است تا کنون تعرفه‌های اینترنت به هیچ‌عنوان افزایش پیدا نکرده است و قیمت اینترنت امسال به هیچ‌وجه افزایش پیدا نمیکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: