رشد بیش از دو برابری فروش شرکت پتروشیمی فن‌آوران به نسبت مدت مشابه سال قبلبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی هلدینگ تاپیکو، شرکت پتروشیمی فن‌آوران در ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ موفق شد با ثبت فروش ریالی بیش از ۶ هزار  و ۹۹۳ میلیارد تومانی میزان فروش خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۷ درصد افزایش دهد.

بر اساس این گزارش پتروشیمی فن‌آوران همچنین موفق شد میزان صادرات محصولات خود را در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری به بیش از ۴ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان برساند که در مقایسه با صادرات ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی مدت مشابه سال، بیش از ۹۳ درصد رشد داشته است.

شرکت پتروشیمی فن‌آوران در ۹ ماه ابتدایی سال، رفع تعهد ارزی ۱۰۵٪ داشته که ۱۹۴ میلیون دلار ارز در سامانه نیما عرضه کرده است.

محمدجواد بدری مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن‌آوران در این جلسه، مهم‌ترین پروژه شرکت را احداث واحد پتروالفین عنوان کرد و گفت:خوشبختانه در بازدید اخیر مدیرعامل شرکت سرمایه‌‌گذاری تأمین اجتماعی که با همراهی مدیرعامل بانک رفاه انجام شد، تصمیمات خوبی در خصوص این پروژه اتخاذ شده و مقرر شد بخشی از تأمین مالی این ابرپروژه توسط بانک رفاه به انجام برسد.

وی افزود: مطالعات مهندسی این پروژه در حال تکمیل بوده و بلافاصله پس از تأمین مالی، فاز اول احداث پروژه پس از حدود ۱۰سال وقفه از سر گرفته می‌شود.