کد خبر: ۹۰۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۴۱۸
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: صنعت نفت چند هفته‌ای است که به ثبات خوبی رسیده است.

عنایتی: با منصوریان تقابلی ندارم / امیدوارم در فصل اول کارنامه خوبی داشته باشمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رضا عنایتی در نشست قبل از بازی با نفت آبادان اظهار داشت: بازی سختی با این تیم داریم، تلاش می‌کنیم که آخرین بازی دور رفت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. میزبان هستیم و تلاش می‌کنیم که 3 امتیاز بااهمیت بازی را بگیریم. نیم فصل اول برای تیم هوادار نیم فصل پرفراز و نشیبی بود. قرعه‌ای که داشتیم برای ما سخت شده بود، اما با گذشت هفته‌ها شرایط برای ما بهتر شد. از نحوه فوتبالی که ارائه می‌کنیم کاملا رضایت دارم اما از نحوه نتیجه‌گیری و جمع کردن امتیاز در نیم فصل اول راضی نیستم زیرا می‌توانستیم امتیاز خیلی بیشتری جمع کنیم که این اتفاق رخ نداد. آماده‌ایم که بعد از این مسابقه شرایط را تغییر بدهیم و امیدوارم فردا هم یک بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی هم بگیریم. 

وی در مورد فشردگی برنامه مسابقات گفت: ما بدنسازی خوبی انجام دادیم، اما فشار بازی‌ها و اینکه بازیکنان باید هر 5 روز یکبار بازی کنند، خیلی شرایطمان را سخت کرد. هر بازی تیم ما 5-4 مصدوم دارد که اگر تیم یکدستی نداشتیم به مشکل می‌خوردیم. خدا را شکر که تیم یکدستی داریم. این برنامه ریزی‌ است که انجام شده و ما هم خودمان را برای نیم فصلی سخت‌تر از نیم فصل اول آماده می‌کنیم. در آن 20 روز که لیگ تعطیل است، برنامه‌هایی برای ریکاوری داریم و هم بدنسازی کوچکی انجام می‌دهیم تا در نیم فصل بعد به مشکل برنخوریم. کاری نمی‌شود کرد کاری است که باید انجام بدهیم مثل همه جای دنیا. باید با این شرایط کنار بیاییم.

وی در مورد اینکه هوادار ساختار دفاعی خوبی دارد اما در خط حمله ضعیف است، گفت: ساختار حمله ما دچار مشکل است، اصلا بار گل زدن تیم را روی دوش مهاجمانمان بگذارم، اگر آمار تیم هوادار را نگاه کنیم ما در هر مسابقه 19-18 ضربه ایستگاهی می‌زنیم. وقتی ضربه ایستگاهی می‌ زنیم حتما مدافعان به محوطه جریمه اضافه می‌شوند و کسانی که می‌توانند سر بزنند. اشکال کار را به بخش حمله‌ای تیمم می‌گیرم نه فقط مهاجمان. ضمن اینکه باید فکر اساسی کنیم. بعد از این بازی چند بازیکن مدنظرمان است که ان‌شاءالله بتوانیم آنها را جذب کنیم و همان اندک نقاط ضعفی که داریم در نیم فصل دوم پوشش بدهیم. 

وی افزود: به جرأت می‌توانم بگویم ما جزو تیم‌های اول و دومی لیگ هستیم که ضربات ایستگاهی فراوانی از حریفان می‌گیریم ولی متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. باید خیلی بیشتر کار کنیم تا از این ضربات استفاده کنیم.

وی در مورد تقابلش با علیرضا منصوریان سرمربی اسبق استقلال گفت: علیرضا منصوریان تقابلی ندارم، دو رفیق هستیم که سالیان سال کنار هم بودیم. من علی منصوریان را فوق‌العاده به عنوان یک دوست و یک برادر خیلی دوستش دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم، الان هم می‌خواهیم یک بازی انجام بدهیم، هر دو روی نیمکت تیم‌هایی هستیم که از ما انتظار دارند. از منصوریان با توجه به هواداران نفت انتظار بیشتری دارند، می‌دانم هواداران نفت از او چه انتظاراتی دارند و من هم اولین فصل حضورم در لیگ برتر است، امیدوارم کارنامه خوبی داشته باشیم و برای منصوریان و مجموعه‌اش هم آرزوی موفقیت می‌کنم، ان‌شاءالله بتواند صنعت نفت را به جایگاهش برساند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: