کد خبر: ۹۰۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۳۷۲
با دستور مدیرعامل شستا اجرای طرح رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه شستا از سرگرفته شد.

شرکت‌های شستا رتبه‌بندی می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، علی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در راستای سیاست‌ها و راهبردهای کلان شستا مبتنی بر ارتقای عملکرد شرکت‌ها و افزایش بازدهی سرمایه‌گذاری‌ها طرح رتبه‎بندی شرکت‌های تابعه شستا را در دستور کار قرار داد.

براساس این گزارش رستمی ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه، از نظر میزان حرکت در جهت استراتژی‌ها و سیاست‌های ابلاغی را از مهمترین اهداف این طرح خواند و افزود:

شناسایی نقاط ضعف و کاستی‌ها، شناسایی تجربیات موفق شرکت‌ها، ایجاد انگیزه لازم در شرکت‌ها برای حرکت در مسیر ارتقاء عملکرد و معطوف کردن شرکت‌ها به شاخص‌های مهم از دیدگاه سهامداران عمده از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

وی همچنین عملکرد در حوزه‌های مالی مشتری و بازار فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری را از شاخص‌های کلیدی حاکم بر طرح رتبه‌بندی برشمرد.

مدیرعامل شستا با بیان اینکه انتظار می‌رود جشنواره معرفی شرکت‌های برتر در اسفند ماه سال جاری برگزار گردد اظهار داشت:انتظار می‌رود اجرای جشنواره رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نقش مثبتی در افزایش کارایی و بازدهی شرکت‌ها اهمیت صیانت از حقوق و منافع ذینفعان سازمان تامین اجتماعی داشته باشد.

شایسته ذکر است طرح رتبه‌بندی شرکت‌ها که از سال ۱۳۹۳ با هدف کمک به حرکت شرکت‌ها در مسیر تعالی آغاز شد و تا سال ۱۳۹۶ استمرار یافت، با دستور مدیرعامل شستا و با همکاری معاونت نظارت بر امور هلدینگ‌ها و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شستا مجدداً اجرایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: