کد خبر: ۹۰۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۳۹۹
وزیر صمت «حسن زمانی» مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و مسئول پایون ایران در اکسپوی دبی را برکنار و «هومن رازدار» را به‌جای او منصوب کرد.

هومن رازدار، مدیر روابط عمومی «خندوانه»، مسئول پاویون ایران در اکسپوی دبی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: وزیر صمت «حسن زمانی» مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و مسئول پایون ایران در اکسپوی دبی را برکنار و «هومن رازدار» را به‌جای او منصوب کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، «حسن زمانی» مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و کمیسر جنرال ایران در اکسپوی دبی را از سمت خود برکنار کرد.

سیدرضا فاطمی امین در حکمی «هومن رازدار» را به سمت مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

اکسپو دبی در حالی از تاریخ 9 مهرماه یا 1 اکتبر آغاز و تا 21 فرودین ماه سال 1401 در کشور امارات در حال برگزاری است؛ که از همان روزهای اولیه آغاز به کار این نمایشگاه همواره انتقادها زیادی از سوی فعالان و صاحب‌نظران به نحوه حضور ایران در این رویداد مهم بین‌المللی که فرصتی بکر برای کشورهای مختلف به منظور ارائه دستاوردهای مختلف خود در زمینه‌های گوناگون است، مطرح شد.

پیشتر در انتقاد از نحوه حضور ایران در اکسپو گفته شده بود که غرفه ایران در اکسپو، به‌جای معرفی دستاوردهای فضایی، هسته‌ای و پزشکی کشور، مشغولِ فروش گز و پسته و سوهان است.

حسن زمانی که نسبت به برخی از انتقادهای طرح شده در زمینه بروز و نمود ضعیف ایران در نمایشگاه اکسپو از بعد نمایش دستاوردهای صنعتی و معدنی، گلایه‌ داشت، در اظهارنظری گفته بود: ماهیت اکسپو صنعتی نیست و نمایش دستاوردهای فضایی، هسته‌ای و پزشکی نیز جایی در اکسپو ندارد؛ بلکه این رویداد برخلاف سایر نمایشگاه‌های دیگر منحصراً فرهنگ و هنری بوده است

هومن رازدار پیشتر مدیر روابط عمومی برنامه تلویزیونی "خندوانه" و همچنین مشاور رسانه ای این برنامه بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: