کد خبر: ۹۰۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۳۰۶
زهره سادات لاجوردی گفت:‌ با افزایش بانوان پزشک در حوزه درمانی زنان دغدغه‌ها در این زمینه رفع شود و ما هم در مجلس پیگیر این موضوع هستیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس:‌ با افزایش ظرفیت بانوان پزشک، دغدغه‌ها در حوزه درمانی خانم‌ها رفع شودبه گزارش خبرداغ ، زهره‌سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: ما به لطف خدا پس از انقلاب اسلامی در رشته‌های پزشکی مرتبط با زنان به ویژه زنان و زایمان نیروهای کارآمد، مکفی از میان خود بانوان داریم.

وی افزود: اگر هم کمبودی در حوزه پزشک زنان وجود دارد باید با افزایش ظرفیت پزشک خانم در این حوزه مشکل را رفع کنیم و کمبودها در این زمینه جبران شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس اظهار داشت: البته امروز در بسیاری از شهرستان‌ها این کمبود دیده نمی‌شود اما اگر استثنایی هم وجود دارد بنا به درخواستی که گروه‌های مختلف مردمی داشته‌اند ما نیازی به حضور پزشک آقا در حوزه زنان نداریم و باید از این مسأله جلوگیری شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس خاطرنشان کرد:‌ ما در مجلس به جد این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا بانوان ما این امنیت خاطر را داشته باشند که در حوزه زنان پزشک خانم آنها را ویزیت و درمان می‌کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: