کد خبر: ۹۰۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۲۳۵
نماینده طوالش در مجلس گفت: افراد کم‌برخوردار در مراجعه به بانک‌ها با مشکل دریافت تسهیلات مسکن روبه رو هستند و تسهیلات به سختی به آنها پرداخت می شود ضمن اینکه در حوزه مسکن روستایی با یک موازی کاری روبه رو هستیم.

نماینده مجلس: در حوزه مسکن روستایی با موازی‌کاری روبه رو هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، حسن محمدیاری نماینده طوالش در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 دی) مجلس شورای اسلامی و بعد از قرائت گزارش کمیسیون عمران در مورد جهش تولید مسکن اظهار داشت: براساس ماده 31 قانون اساسی مسکن مناسب حق قانونی هر فرد و خانواده است و با توجه به اولویت ها افرادی که آسیب پذیر تر هستند باید از مسکن مناسب برخوردار شوند.

وی افزود: ما نمایندگان مناطق کم برخوردار در پیشانی مراجعات مردم قرار داریم و اکثر مطالبات آن ها به حق است اما متاسفانه یک سری موازی کاری هایی وجود دارد که سبب شده این روند با چالش روبه رو شود، روندی که علاوه بر قانون اساسی، مسئولان نظام نیز به این موضوع تاکید می کنند.

نماینده مردم طوالش در مجلس با بیان اینکه ما در حوزه پرداخت تسهیلات بانکی با مشکل مواجه هستیم، گفت: افراد کم برخوردار در مراجعه با بانک ها با مشکل روبه رو هستند و تسهیلات به سختی به آن ها پرداخت می شود و همچنین در خصوص مسکن روستایی با یک موازی کاری روبه رو هستیم و در اجرای ماده 4 و واگذاری اراضی روستایی از منابع طبیعی به بنیاد مسکن دچار تعلل شده ایم لذا اگر کاداستر اجرا شود قطعا این موضوع تسهیل خواهد شد.

محمدیاری ادامه داد: آنچه که مهم است نحوه اجرای قانون در جهت ایجاد تسهیلات و تسهیل در امر آن است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: