کد خبر: ۹۰۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۲۲۵
سخنگوی دولت حذف محتواهای مرتبط با سردار سلیمانی را در راستای رفتارهای خشن آمریکا و جنایت انجام شده در ترور شهید سلیمانی ارزیابی کرد.

نقض ادامه‌دار آزادی بیان با حذف هشتگ به گزارش خبرداغ به نقل از فارسی، علی بهادری جهرمی در صفحه شخصی خود با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: « حذف تصاویر «#HERO» از فضای مجازی در راستا و امتداد همان روحیه خشن آمریکایی و جنایت تروریستی 1:20 است.

وی در این توئیت تاکید کرده است: اقدام بزدلانه ایالات متحده نقض فاحش آزادی بیان و حقوق بشر علیه احساسات میلیون ها انسان در سراسر جهان است.

آمریکا باید به این رویه خلاف موازین حقوقی پایان دهد.»

گفتنی است در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بسیاری از کاربران با هشتگ #HERO نام و یاد شهید سلیمانی را زنده نگه داشتند که شبکه های مجازی با حذف محتواهایی با این هشتگ اقدام به سانسور محتوای تولید شده کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: