کد خبر: ۹۰۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۳۱۷
بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از جهش قیمت خودروهای پراید، تیبا، پژو و رانا در ۲۴ ساعت گذشته خبر می دهد.

پراید در مرز ۱۹۰میلیون تومانی ایستادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از جهش قیمت خودروهای پراید، تیبا، پژو و رانا در ۲۴ ساعت گذشته خبر می دهد.

در بین خودروهای پر فروش بازار پراید ۱۱۱ در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان دیگر گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۸۸ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۱ آن نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۹ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۲ آن نیز از روز گذشته تا امروز ۴ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۵۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای پژو نیز این جهش قیمت ها دیده می شود به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تیبا نیز از افزایش قیمت ها در ۲۴ ساعت گذشته در امان نماندند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۱۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۸ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

پراید در مرز ۱۹۰میلیون تومانی ایستاد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: