کد خبر: ۹۰۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
تعداد بازدید: ۲۶۶
بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته
در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها ارزش این بازار با افتی ۰٫۶ درصدی به ۲٫۴۸ هزار میلیارد دلار رسید.

بازار رمزارزها در تعلیق / روند صعودی بیت‌کوین آغاز می‌شود؟به گزارش خبرداغ ، در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها ارزش این بازار با افتی ۰٫۶ درصدی به ۲٫۴۸ هزار میلیارد دلار رسید. در این مدت بیت‌کوین افتی ۱٫۵ درصدی داشت ولی همچنان بالای قیمت ۵۰ هزار دلاری معامله می‌شود. بازدهی هفتگی بیت‌کوین بیش از ۶٫۵ درصد به ثبت رسیده است.

اتریوم هم که هفته گذشته رشدی دو درصدی داشته، نسبت به دیروز ۰٫۲ درصد افت کرد و در سطح ۴۰۴۰ دلاری در حال معامله است. با این حال سه ارز ترا (LUNA)، سولانا و پولکادات (DOT) به ترتیب با ۳٫۱، ۲٫۵ و ۲٫۱ درصد رشد، بهترین عملکرد را در میان ۱۰ ارز برتر بازار به خود اختصاص دادند.

در معاملات شبانه‌روز گذشته اتم، CRV و پالیپان (MATIC) به ترتیب با ۱۴، ۱۰ و ۸٫۶ درصد رشد قیمتی، سودآورترین ارزهای بازار در میان ۱۰۰ رمزارز برتر بودند. در سوی مقابل AAVE ، CRO و کوانت (QNT) به ترتیب با ۵٫۵، ۴٫۵ و ۳٫۹ درصدی بازدهی منفی، بازندگان بازار ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بازار در حالی روند معاملات خود را پیگیری می‌کند که برخی تحلیلگران همچنان نسبت به روند صعودی بازار تاکید دارند و معتقدند احتمال رشد بازار از افت آن بیشتر است. به گفته تحلیلگر ارشد بازار رمزارزها یک مقاومت ۵۰ هزار و ۶۳۵ دلاری پیش‌روی بیت‌کوین قرار دارد که در صورت تثبیت قیمت این ارز دیجیتال بالای این سطح، فاز جدید صعودی آغاز خواهد شد.

روز گذشته همچنین ارز دیجیتال شیبا با پیشی‌گرفتن از بیت‌کوین و دوج‌کوین به محبوب‌ترین ارز سال ۲۰۲۱ در کوین‌مارکت‌کپ تبدیل شد.

تجارت نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: