کد خبر: ۹۰۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
تعداد بازدید: ۲۷۶
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: هرگونه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران، به معنای نابودی کامل این رژیم غاصب است.

صهیونیست‌ها خاطره شکست مفتضحانه از حزب‌الله را فراموش نکنند / رژیم صهیونیستی جرات رویارویی با ایران را نداردبه گزارش خبرداغ ، احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با محکومیت ادعاهای واهی سران رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اظهار داشت: بیانیه مشترک گروه استراتژیک آمریکا و رژیم صهیونیستی و تهدیدات فرمانده نیروی هوایی رژیم منحوس صهیونیستی مبنی بر اینکه «اگر لازم باشد همین فردا می‌توانیم به ایران حمله کنیم»، توهم و لفاظی بیش نیست، چیزی جز یک تهدید پوشالی نیست.

وی گفت: سران و فرماندهان رژیم کودک‌کش صهیونیستی درحالی این توهمات را بیان می کنند، که بیش از40 سال است نتوانستند در مقابل جبهه مقاومت حماس و حزب‌الله کاری کنند و یا جبهه مقاومت را ضعیف کنند، حال دم از حمله نظامی به ایران می‌زنند!

وی افزود: این در حالیست که برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی هرگز مانع حزب‌الله نشده و در حال حاضر نیز رژیم صهیونیستی به هیچ وجه آمادگی، توان و جرات رویارویی نظامی با ایران را ندارد.

مقدم ادامه داد: با شروع مذاکرات وین و برد ایران در این مذاکرات، مقامات رژیم غاصب صهیونیستی بعد از تلاش نافرجام خود، جهت توقف مذاکرات مذکور و ضربه زدن به پروژه هسته‌ای ایران، و برای تقویت روحیه نیروهای خود، این ادعاهای واهی و اراجیف را در خصوص اتخاذ گزینه نظامی علیه تهران، مطرح می کنند اما خود آنها می دانند که طرح چنین ادعاهایی پوچ است و آنها توان رویاروئی با ایران قدرتمند را ندارند. 

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از مقابله با نیروهای مقاومت عاجز است، گفت: هرگونه جنگ نظامی رژیم صهیونیستی  با ایران، به معنای کشیده شدن رژیم صهیونیستی به یک جنگ منطقه‌ای است و سبب نابودی کامل رژیم صهیونیستی، و نابودی این لانه عنکبوت و تضعیف بیشتر قدرت پوشالی امریکای تروریست خواهد شد.

وی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی هیچ زمانی قابلیت رویارویی با ایران را نداشته است فقط همانند یک دشمن ترسو، ناتوان و ذلیل دانشمندان ما را ترور می کند اما او باید بداند که با کشتن، ما و همه کشورهای منطقه بیدارتر می شویم و انتقام خون های به ناحق ریخته را خیلی گرانتر، از آنها می گیریم.

وی بیان کرد: آمریکایی ها وقتی  ناتوانی خود را در فشار و تحریم علیه ایران می بینند برای جلوگیری از رشد علمی کشور به این حربه متمسک شده اند اما عوامل صهیونیسم بین‌الملل و کشورهای ذلیل و مرتجع منطقه بدانند که جهان هیچ اهمیتی به این تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی نمی‌دهد در واقع این ادعاهای واهی همانند قمپوز در کردن است که برای روحیه نیروهای خود چنین اراجیفی و یاوه‌هائی را مطرح می کنند وگرنه خودشان می دانند که اگرچنین اشتباهی را مرتکب شوند نتیجه اش نابودی و محو رژیم صهیونیستی خواهد بود.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه تهدیدها و مواضع رسانه‌های رژیم صهیونیستی ناشی از عوامل و چالش‌های داخلی است، مطرح کرد: ایران اگر بخواهد تبدیل به یک کشور هسته‌ای شود، قدرت آن را دارد و هرگز آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار قادر به جلوگیری از تحقق این هدف ایران نخواهند بود.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی نباید شکست مفتضحانه جنگ 33 روزه را فراموش کند لذا این ادعاها نخ نما شده و یک عملیات روانی بیش نیست و این تهدیدات مضحک و پوچ هیچ اثری ندارد و به تعبیر مقام معظم رهبری دوران بزن در رو تمام شده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با تاکید بر اینکه نابودی رژیم صهیونیستی، پایان انتقام است، خاطر نشان کرد: سردار شهید سلیمانی، نرم افزار مقاومت و الگوی مبارزه را در میان ملت‌های اسلامی رایج کرد و ثمره خون شهدای مقاومت باید سبب اخراج کامل امریکا و نابودی رژیم صهیونیستی از منطقه شود و این امر مهم، فقط با همت و اتحاد ملت های اسلامی منطقه امکان پذیر است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: