کد خبر: ۹۰۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۳۲۸
حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در پیش خطبه نمازجمعه بافق عنوان نمود؛

سنگ آهن مرکزی ایران نیاز به تحول داشت/ ویژه خواری و رانت خواری ها باید حذف و وضع به نفع کارگران تغییر کندمدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و هیات همراه پس از پایان جلسه معارفه سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در نماز جمعه شهرستان بافق شرکت نمودند.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان در سخنان پس از خطبه ها با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم بافق گفت: به رغم همه تلاش هایی که در شرکت سنگ آهن انجام شده احساس کردیم این شرکت به یک تحول و جهش اساسی نیاز دارد.

وی افزود: حمیدیان سرپرست جدید شرکت اصالتا بافقی بوده و مدیری متخصص و متعهد و با روحیه جهادی است. همه و از جمله مردم شریف بافق باید به ایشان کمک کنیم تا شرکت سنگ آهن را به جایگاه واقعی خود برساند.

عامریان گفت: بنده یک پیوست عدالت را به همه مدیران عامل شرکت های تابعه ابلاغ کرده ام و باید و ویژه خواری ها و رانت خواری ها قطع شده و حقوق کارگران به طور کامل ادا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: