کد خبر: ۹۰۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۳۱۵
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ارز ترجیحی به یک رانت برای عده‌ای در کشور تبدیل شده، گفت: دولت ناچار به انجام جراحی اقتصادی در ارتباط با ارز ترجیحی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: ارز ترجیحی برای عده‌ای در کشور تبدیل به رانت شده استبه گزارش خبرداغ ، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، گفت: ارز 4200 تومانی به یک رانت برای یک عده در کشور تبدیل شده و دولت در این حوزه ناچار به انجام یک جراحی اقتصادی است.

وی افزود: طبیعی است که انجام جراحی دردها و آلامی دارد و دولت می‌تواند با کارت اعتباری و اقداماتی از این دست رنج و آلام این کار را برای مردم کم کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: می‌توان به دو روش ریالی و اعتباری معادل ریالی ارز 4200 تومانی را در اختیار مردم قرار داد اما به نظر من روش کارت اعتباری که امکان برداشت نداشته باشد و تنها با آن خرید انجام شود راه مناسب‌ تری است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: دولت می‌تواند با نظارت دقیق بر زنجیره تولید کالا در بازار جلوی اعمال فشار سواستفاده‌کنندگان بر مردم را بگیرد و مانع از تحمیل رنج و سختی این مسئله بر مردم شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
تنها راه و بهترین کار ممکن حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی کثیف است ،،تولید و اقتصاد کشور را نابود کرده است ،مصرف کننده هم متضرر اصلی این فرایند فاسد و کثیف است
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
تنها راه و بهترین کار ممکن حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی کثیف است ،،تولید و اقتصاد کشور را نابود کرده است ،مصرف کننده هم متضرر اصلی این فرایند فاسد و کثیف است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: