کد خبر: ۹۰۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۴۵۹
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: تاکنون در دولت و مجلس بحثی درباره افزایش قیمت بنزین برای سال آینده مطرح نشده و افزایش قیمت در سال آینده کذب است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس: بحثی درباره افزایش قیمت بنزین در دولت و مجلس مطرح نیستبه گزارش خبرداغ ، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مباحث مطرح شده در رسانه‌ها درباره افزایش قیمت بنزین در سال آینده، گفت: تاکنون در دولت و مجلس  بحثی درباره افزایش قیمت بنزین برای سال آینده مطرح نشده است و موضوعات مطرح شده در رسانه‌ها گمانه‌زنی  است.

نماینده اندیمشک در مجلس تصریح کرد: تاکنون بحثی درباره افزایش قیمت بنزین نیز در کمیسیون انرژی مطرح نشده است و افزایش قیمت در سال آینده کذب است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: تاکنون نیز در دولت و مجلس و به ویژه در کمیسیون نیز تصمیمی برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی به ویژه بنزین گرفته نشده است.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: