کد خبر: ۹۰۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۷۰۷
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، شایعه‌ی افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد و گفت: قیمت بنزین تغییری نخواهد داشت.

افزایش قیمت بنزین صحت نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین شمسیان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به انتشار خبری در رسانه‌ها مبنی بر این که بنزین در آینده نزدیک در کیش گران خواهد شد، اظهار داشت: انتشار این خبر و رسیدن آن به رسانه‌های جزیره کیش سبب نگرانی و ایجاد پرسش برای ساکنان این منطقه شده است، در حالی که چندین نکته در مورد شایعه بنزین وجود دارد.

وی با بیان اين مطلب که قطعاً و با اطمینان این خبر کذب می‌باشد، افزود: هیچ طرحی برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد و متاسفانه مصاحبه‌ای که در این خصوص منتشر شده است بر اساس علم و اطلاع از این طرح نبوده و سبب‌ساز اين خبر شده است.

به گفته شمسیان با طرحی که در آینده اجرا می‌شود، یارانه به همه اقشار مختلف مردم تعلق خواهد گرفت، افزود: سهمیه‌ی یارانه‌ای بنزین به ازای کد ملی افراد در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان، تصریح کرد: قیمت بنزین تغییری نخواهد داشت و بنزین سهمیه‌ای لیتری ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد لیتری ۳۰۰۰ تومان خواهد بود و جزیره کیش نیز با سایر نقاط کشور هیچ فرقی ندارد.

وی افزود: قیمت بنزین در لایحه بودجه سالانه مشخص می‌شود و در قانون فعلی یعنی قانون بودجه ۱۴۰۰ همین نرخ‌های موجود است و تغییر آن نیاز به مصوبه دیگر مجلس دارد.

شمسیان در پایان خاطرنشان کرد: در بودجه ۱۴۰۱ که اکنون در مجلس در دست بررسی است صحبتی از تغییر قیمت بنزین اساساً وجود ندارد.

انتشار خبری در رسانه‌ها از قول فریدون عباسی مبنی بر گرانی بنزین در آینده نزدیک در کیش، باعث نگرانی‌هایی بین مردم و اصحاب رسانه شده که توسط سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تکذیب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: