کد خبر: ۹۰۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۶
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش خبر منتشر شده در خصوص افزایش قیمت بنزین در جزایر کیش و قشم را تکذیب کرد.

تکذیب افزایش قیمت بنزین در جزایر کیش و قشمبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین شمسیان راد در گفتگوی تلفنی با خبر سیمای کیش با اشاره به مصاحبه فریدون عباسی نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت بنزین در جزایر کیش و قشم گفت: این خبر را قویاً با اطمینان تکذیب می‌کنم و چنین خبری اساساً صحت ندارد.

وی گفت: معتقدم که این نماینده مجلس از جزئيات طرح تخصیص بنزین براساس کدملی کاملا بی اطلاع هستند.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش گفت: نرخ بنزین سهمیه اي و آزاد به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت و مردم با آرامش به زندگی خود بپردازند.

حسین شمسیان راد گفت: تغییر قیمت‌های حامل‌های انرژی نیازمند مصوبه مجلس است و اساساٌ مجلس در این خصوص هیچگونه مصوبه‌ای نداشته است و این خبر تکذیب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: