کد خبر: ۹۰۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۳۳۱
نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس نهم گفت:‌ اقدام اخیر شورای شهر تهران در نامگذاری تعدادی از خیابان‌های تهران به نام شهرهای قفقاز قابل تقدیر بوده و سفارت آذربایجان باید بداند واکنش به این مسأله دخالت در امور ایران است.

نامگذاری تعدادی از خیابان‌های تهران به نام شهرهای قفقاز قابل تقدیر استبه گزارش خبرداغ ، منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس نهم در گفت‌وگو با فارس، گفت: شورای شهر تهران اخیرا اقدام به نامگذاری تعدادی از خیابان‌های تهران به نام شهرهای قفقاز کرده که این اقدام شورای شهر تهران قابل تقدیر و حمایت است.

وی افزود: نام 17 شهر قفقاز بر خیابان‌های تهران گذاشته شده که از جمله آن می‌توان به شوشی، بادکوبه و ... اشاره کرد این شهرها زمانی در خاک ایران بودند و از نظر فرهنگی متعلق به فرهنگ ایرانی هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس نهم اظهار داشت: سفارت آذربایجان در ایران نسبت به این اقدام شورای شهر تهران واکنش نشان داده و سعی دارد با اعمال فشار شورای شهر تهران را از انجام این کار منصرف سازد که این مسأله دخالت در امور داخلی ایران است.

حقیقت‌پور گفت: سفارت آذربایجان باید بداند که در حوزه وظایف نمایندگی کشورش در ایران باید دخالت داشته باشد.

وی در پایان گفت: اگر سفارت آذربایجان دست از این رفتار خود نکشد لازم است تا واکنش مناسب به رفتار سفارت این کشور داده شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: