کد خبر: ۹۰۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۴۸۶
علی رستمی مدیرعامل و معاونین شستا با حضور در منزل شهید حسین حسنی با پدر و مادر این شهید دیدار کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، علی رستمی در این دیدار با تاکید بر مقام والای پدران و مادران شهید گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم. باید با مردم داری، حفظ و صیانت از بیت المال ، کار شبانه روزی و ایجاد اشتغال و افزایش تولید  راه شهدا را ادامه دهیم.

علی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی پیش از این دیدار با حضور در مزار شهید حسین حسنی با اهدا گل به مقام شهدا ادای احترام کرد.

وی افزود: باید حواسمان باشد که مسئولیت و جایگاه امروز را مدیون خون شهدا هستیم. شهدا سعادت مندان واقعی هستند. باید تلاش کنیم رهرو واقعی شهدا باشیم.

مادر شهید حسین حسنی در این دیدار با اشاره به ویژگی های شهید گفت:ایشان از سن کودکی اهل قلم و کتاب بود. همبشه در دوران تحصیل جزو نفرات برتر تشویق می شد. در نوجوانی سرآمد مدرسه بود و همیشه تلاش می کرد تحصبل را اولویت کارها قراردهد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با تحصیل در مدرسه به طلبگی رو آورد و با ثبت نام در حوزه علوم اسلامی را فرامی‌گرفت. در دوران جنگ داوطبلانه وارد جبهه شد و همزمان با حضور در جبهه تحصیل خود را نیز ادامه می‌داد.

علی رستمی مدیرعامل شستا پیش از این دیدار با حضور بر سر مزار شهید حسین حسنی با اهدا گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

آخرین اخبار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: