کد خبر: ۹۰۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۳۶۱
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین ، با حضور محمود ملکوتی خواه عضو موظف هیأت مدیره و قائم مقام شستا و اعضای هئیت مدیره این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، محمود ملکوتی‌خواه عضو هئیت مدیره شستا با تقدیر از مدیران سابق شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین گفت: صبا تأمین در سال‌های اخیر جایگاه متفاوت و مهمی را در بازار سرمایه ایران و در میان هلدینگ‌های شستا بدست آورد.

ملکوتی‌خواه در این مراسم با اعلام تصویب برنامه‌های راهبردی شستا در افق ۱۴۰۴، برنامه جامع سرمایه‌گذاری و برنامه جامع ساماندهی پرتفوی در جلسه هیأت مدیره شستا افزود:این برنامه‌ها آثار و تبعات مثبتی نظیر ایجاد منافع پایدار و بلند مدت برای ذینفعان و عدالت سرمایه‌گذاری از طریق توسعه مناطق محروم و کم برخوردار دارای پتانسل به همراه خواهد شد.

قائم مقام شستا با تاکید بر رویکرد تحولی و توسعه‌ای برنامه‌های تدوین شده در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت:در این افق شستا به عنوان پیشران توسعه کشور و اصلی‌ترین محرک رشد و توسعه پایدار اقتصادی کشور نقش ایفا خواهد کرد.

در ادامه این مراسم سید محمدجواد میرطاهر، ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شستا در انتصاب ایشان به عنوان مدیرعامل صبا تامین، به ارائه برنامه‌های خود در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های کلان شستا و تبدیل صباتامین به یک هلدینگ پیشرو در حوزه سرمایه‌گذاری و خدمات مالی پرداخت.

مدیرعامل صبا ساخت سود با کیفیت برای سهام‌داران و مجموعه هلدینگ مادر را یکی از راهبرد‌های اصلی خواند و افزود:صبا تأمین به نحوی با تمام هلدینگ‌های تابعه شستا در تعامل است و می تواند نقش اثر‌گذاری در تأمین مالی شرکت‌های تابعه شستا و سازمان تامین اجتماعی ایفا نمایید.

شایسته ذکر است: سید محمدجواد میرطاهر دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت مالی است.

او سابقه عضویت در هیأت مدیره و سطوح مختلف مدیریتی در شرکت‌های مختلف از جمله بیمه دانا ، همراه اول، توسعه سرمایه‌گذاری نور دانا، کارگزاری بورس بیمه ایران، سرمایه گذاری پردیس، ستاره اول و… را درکارنامه خود دارد. وی همچنین سابقه تدریس دروس مالی در دانشگاه‌ها و موسسات مختلف را دارا می باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: