کد خبر: ۹۰۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۴۱۱
در مراسمی با حضور قائم مقام شستا و اعضای هیات مدیره هلدینگ تاپیکو، رضا توکلی به عنوان سرپرست جدید این شرکت منصوب و از خدمات مهندس ابوئی مهریزی در دوره تصدی این سمت قدردانی شد.

توکلی جایگزین ابویی مهریزی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از شستارسانه ، مصطفی زه تابيان عضو هیات مدیره و قائم مقام شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات حسین ابوئی مهریزی مدیرعامل پیشین هلدینگ تاپیکو گفت: خدمت در مجموعه شستا، امانتی است که به هریک از ما سپرده شده و امیدواریم که بتوانیم به خوبی از این امانت حراست کرده و طوری عمل کنیم که منافع آن برای ذینفعان اصلی شرکت که عمدتاً بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزيز سازمان تأمین اجتماعی هستند بصورت حداکثری باشد.

بر اساس این گزارش، رضا توکلی متولد ۱۳۵۸ و از مديران جوان مجموعه تاپيكو بوده و سمت معاونت مالی و تأمین منابع اين مجموعه را برعهده داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: