کد خبر: ۹۰۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۳۶۰
اتلتیکومادرید و پورتو برای همراهی لیورپول در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا امشب به پیروزی نیاز دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، پورتو و اتلتیکو مادرید که هر دو همچنان برای کسب مقام دوم گروه B لیگ قهرمانان اروپا رقابت می کنند، سه شنبه شب برای نبرد در ورزشگاه دودراگائو آماده می‌شوند. میزبان بازی امشب در حال حاضر رده دوم گروه را در اختیار دارد، اما اتلتیکو - و آث میلان - تنها یک امتیاز با تیم سرخیو کونسیسائو فاصله دارند.

با وجود اینکه لیورپول از قبل غروب آفتاب را پشت سر گذاشته بود و در بازی ماقبل آخر چندین تغییرات مورد انتظار را انجام داد، اما پورتو هنوز هم برای یورگن کلوپ قابل مقایسه نبود زیرا ماه گذشته در چمن آنفیلد با نتیجه 2-0 شکست خورد.

تیاگو آلکانتارا و محمد صلاح هر دو در نیمه دوم به گل رسیدند تا کار پورتو برای رسیدن به مقام دوم کمی دشوارتر شود، زیرا مردان کونسیسائو اکنون تنها یک امتیاز با اتلتیکو و آث میلان فاصله دارند.

پورتو از طرفی امیدوار خواهد بود تا لیورپول در سن سیروس بتواند از پیشرفت روسونری جلوگیری کند و سرنوشت آنها در دستان آنهاست و البته سه امتیاز بازی امشب مقابل اتلتیکو برای آنها برای پنجمین صعود به دور حذفی طی شش فصل اخیر را تضمین خواهد کرد.

در میان انبوهی از عملکردهای درخشان لیگ، پورتو درحالی به نبرد حیاتی روز سه‌شنبه رسیده که هشتمین پیروزی در لیگ برتر را به لطف گل‌های لوئیس دیاز، ویتینیا و اوتاویو، مقابل پورتیموننسه جشن گرفت.

به‌طور باورنکردنی در رده دوم با وجود به ثمر رساندن سه گل ناچیز در لیگ قهرمانان اروپا در فصل تاکنون - که دو گل آن در ورزشگاه دو دراگائو به ثمر رسیده است - مهاجمان پورتو نمی‌توانند روی کاغذ از حریف امشب برتری نداشته باشند و اتلتیکو نیز برای جایگاه واقعی خود رقابت می‌کند.

سیمئونه

هواداران اتلتیکو نمی‌توانستند تصور کنند که تیمشان در انتهای جدول رده‌بندی گروه B تنها با یک پیروزی باقی مانده است، اما در بحبوحه مبارزه برای ثبات در سطح قاره و اسپانیا، قهرمان لالیگا در یک خط واقعی قرار دارد.

شاگردان دیگو سیمئونه در هفته گذشته در زمین خود با نتیجه یک بر صفر مقابل آث میلان شکست خوردند - در حالی که جونیور مسیاس تک گل بازی را در دقیقه 87 به ثمر رساند - در نتیجه روسونری همتایان خود را به انتهای جدول رده بندی فرستاد.

پیروزی در پرتغال، همراه با ناکامی میلان در شکست دادن لیورپول، باعث می‌شود اتلتیکو به مقام دوم برسد، اما با تنها 4 گل زده و 7 گل خورده در گروه B تا کنون، شاگردان سیمئونه از زمانی که در صدر جدول فصل گذشته لالیگا قرار گرفته اند، بسیار افت کرده اند.

شکست 2-1 لیگ در خانه مقابل مایورکا در آخر هفته به این معنی است که اتلتیکو تنها سه برد از 10 بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها دارد. اتلتیکو که در تمام فصل خارج از خانه دروازه خود را بسته نگه نداشته است. در دیدار اتلتیکو با پورتو در واندا متروپولیتانو در ماه سپتامبر هیچ گلی وجود نداشت، اما میزبان تنها یکی از سه دیدار قبلی خود با لوس روخی‌‌بلانکوس در زمین چمن خانگی خود را باخته است، اگرچه آخرین دیدار در اکتبر 2013 بود!

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: