کد خبر: ۹۰۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۴۰۲
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از جان باختن یک کارگر قمی بر اثر نقص فنی و ایمنی بالابر خبر داد.

سقوط بالابر جان کارگر زن را گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از جان باختن یک کارگر قمی بر اثر نقص فنی و ایمنی بالابر خبر داد.

مصطفی کاویانی در خصوص شرح جزئیات حادثه بیان کرد: در پی وقوع حادثه سقوط بالابر در کارگاه تولید مواد غذایی که منجر به فوت یک کارگر خانم گردیده، در لحظات ابتدایی وقوع حادثه بازرس کار به محل اعزام و پس از ارائه گزارش، دستور پلمپ کارگاه توسط مقام محترم قضایی صادر و با حضور رئیس اداره بازرسی کار و همراهی مأمورین انتظامی کارگاه تا زمان رفع نواقص ایمنی پلمپ گردید.

وی افزود: در سال‌های اخیر نصب و استفاده از کفی‌ها و بالابرهای خدماتی در بسیاری از کارگاه‌های تولیدی و خدماتی، فروشگاه‌ها و اصناف مختلف شایع گردیده است. نصب و استفاده ناایمن از این‌گونه وسایل باعث بروز خطرات و وقوع حوادث مختلفی در سطح استان و کشور شده است؛ در این راستا اداره بازرسی کار ضمن بازرسی از کارگاه‌ها، ابلاغ موارد غیرایمن بالابر و کفی‌ها را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و با متخلفین مطابق قانون برخورد می‌نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: