کد خبر: ۹۰۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۳۲۹
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از انهدام باند قاچاق سلاح توسط مرزبانان استان کرمانشاه در هنگ مرزی "ثلاث باباجانی"خبر داد.

انهدام باند قاچاق سلاح توسط مرزبانان کرمانشاهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از انهدام باند قاچاق سلاح توسط مرزبانان استان کرمانشاه در هنگ مرزی "ثلاث باباجانی"خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی اظهارکرد: در راستای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی "ثلاث باباجانی" با اقدامات کنترلی و اطلاعاتی مؤثر در ارتفاعات کوهستانی منطقه، موفق به کشف و انهدام باند قاچاق سلاح شدند.

وی افزود: در این عملیات قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و جغرافیای کوهستانی منطقه از محل متواری شدند و مرزبانان در پاکسازی از محل موفق شدند، ۳۷ قبضه کلت به همراه ۳۷ تیغه خشاب مربوطه را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده مرزبانی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: امنیت مردم در کشور از مهمترین دغدغه های مرزداران جمهوری اسلامی ایران است و در سخت ترین شرایط خدمتی و به دور از خانواده های خود همه توان خود را به کار می گیرند تا این امنیت را به مردم عزیز کشورمان هدیه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: