کد خبر: ۹۰۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۲۸۱
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به فصل بودجه بندی مجلس بیان کرد: مردم دلواپس هستند، به شکلی بودجه بندی کنید که فشار از مردم برداشته شود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی: مردم دلواپس هستند/ فشار از مردم برداشته شودبه گزارش خبرداغ ، آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار با هشت تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه داشته باشید که خداوند در قرآن ما را به این نکته فرا می خواند که باید یک روزی پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وی افزود: مجلس محلی سرنوشت‌ساز است و سرنوشت کل ملت ایران به دست مجلسی هاست پس ان شالله بتوانید سربلند از این مسئولیت بیرون بیایید. مسئولیت پذیری بار سنگینی است که شما بر دوش‌ میکشید.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به بودجه بندی در روزهای آینده گفت: تقاضایی از شما دارم، این است که بودجه را به گونه ای تصویب کنید که فشاری به مردم وارد نشود و آسایش مردم را فراهم کنید.

وی گفت: مردم دلواپس مصوبات شما در مجلس هستند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: